SMM կամ ինչպես իրացնել արտադրանքը

Հունվարյան Դիջիթեք 2022 շրջանակներում կայացավ սեինար, որը թույլ տվեց բացահայտել ներկա վաճառքների կարևորագույն թրենդը և ապագա մասնագիտությունների ուղղությունը: Դա այդպես կոչված Մեդիա Մարքեթինգն է սոցիալական ցանցերի հարթակների միջոցով: Ուսանողների միջոցով տեղեկացա այս նոր ուղղության վերաբերյալ, բացի այդ օգտագործելով իմ մասնագիտական հմտությունները կարողացա արագ կողմնորոշվել այս ոլորտում, որը այս պահին ինձ համար հիմնական հետաքրքրությունների շրջանակ կազմեց:

Նշեմ, որ սեմինարին բավականին սովորողներ էին հավաքվել, որոնք հետաքրքրված էին վաճառքներով և արդի վաճառքի տեխնոլոգիաներով: Սովորողները և դասավանդողները հաճույքով մասնակցեցին ընկեր Արփիի կազմակերպված խաղին և ներկայացրեցին իրենց կողմից մշակված պրոդուկտները:

Leave a comment