Տուր-փաթեթների թիրախային լսարան

Նախագծի նպատակն է բացահայտել այն թիրախային լսարանը, որը կգնի տվյալ տուրը։ Այդ իսկ նպատակով կիրառվում է Շերինգտոնի 5W տեխնոլոգիան։ Տվյոլ մեթոդի հիմքում ընկած է 5 հարցերի պատասխանների որոնումը։ Նախագծի մասնակիցները սովորում են կիրառել մարքեթինգային այս գործիքը իրենց մանագիտական ոլորտում։

Համակարգող՝ Նելլի Գեղամյան

Մասնակիցներ՝ Զբոսաշրջության բաժնի 3-4 կուրսի սովորողներ, դասավանդողներ, հյուրեր

Ժամկետ՝ ապրիլ-հունիս 2024

Ընթացքը՝

Ուսումնասիրել Շերինգտոնի մեթոդը տեսական նյութից

Կատարել նախապատրաստական աշխատանք, նախապես կազմելով տուրը

Կիրառել տրված մեթոդը տուրի թիրախային խումբը բացահայտելու նպատակով

Ամփոփումները ներկայացնել սահիկաշարի միջոցով բլոգներում և ներկայացնել ամփոփոիչ կլոր սեղանի ժամանակ

Լիլիթ Գրիգորյանի և Ռոզա Խաչատրյանի ամփոփումը

Էլեն Աբրահամյան

Leave a comment