Նախագծի նպատակն է բացահայտել այն թիրախային լսարանը, որը կգնի տվյալ տուրը։ Այդ իսկ նպատակով կիրառվում է Շերինգտոնի 5W տեխնոլոգիան։ Տվյոլ մեթոդի հիմքում ընկած է 5 հարցերի պատասխանների որոնումը։ Նախագծի մասնակիցները սովորում են կիրառել մարքեթինգային այս գործիքը իրենց մանագիտական ոլորտում։
Համակարգող՝ Նելլի Գեղամյան
Մասնակիցներ՝ Զբոսաշրջության բաժնի 3-4 կուրսի սովորողներ, դասավանդողներ, հյուրեր
Ժամկետ՝ ապրիլ-հունիս 2024
Ընթացքը՝
Ուսումնասիրել Շերինգտոնի մեթոդը տեսական նյութից
Կատարել նախապատրաստական աշխատանք, նախապես կազմելով տուրը
Կիրառել տրված մեթոդը տուրի թիրախային խումբը բացահայտելու նպատակով
Ամփոփումները ներկայացնել սահիկաշարի միջոցով բլոգներում և ներկայացնել ամփոփոիչ կլոր սեղանի ժամանակ